RSS

Cold Sense


یه آهنگ سرد و ملایم
یه زندگی سردتر
تکراری از دیروز
و من تنهام
با حسی سرد

8 comments:

مهسا(نقطه سر خط said...

ایوللللللللل به خودم اوللللللللللللللللل شدم هوراااااااااااا(هرکی ندونه فکر میکنه تو کنکور نفر اول شدم)خب چی میشه تو وبلاگ داداشه گلم اول شدن خوشحالی داره دیگه....

مهسا(نقطه سر خط said...

اختیار داری مگه میشه فراموشت کرد ...من که همیشه به یادتم خودتم میدونی ...

مهسا (نقطه سر خط said...

واما مطلب یعنی فقط تو میتونی با 5 سطر اینجوری زیبا احساساتتو بیان کنی..ولی چرا تنها؟چرا سرد؟ما اینجا برگ چغندریم؟

مهسا(نقطه سر خط said...

این روزا دل همه گرفته دل خودمم هم تنگه هم شکسته ولی من تا تو ودوستامو ونقطه سر خط رو دارم غم ندارم..

مهسا (نقطه سر خط said...

راستی فکر کنم فقط تو بودی که رفتی ادامه ی مطلب و خوندی مطلبمو واقعا ممنون ..ایول داری به خدا ..بازم بیا به وبلاگ خودت...

مهسا(نقطه سر خط...) said...

داداش فرهاد کجایی تو؟میری غیبت میزنه چرا؟امتحانات دانشگاهته حتما مگه نه؟نگرانت میشم هاااا یه سر بزن به وبلاگم

Tara said...

Cold Sense Khaili Ghashange.. 8-> Agar Karat Chap Beshan Khaili Por Foroosh Mishan.. ;)

ay san said...

ey ruzegar:(

Copyright 2009 A Student's Notes. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy