RSS

Flashy Mirrors - ( Chapter 6 - Dark Road )


دوستای عزیزم بعد از مدت ها که نمی نوشتم بالاخره امشب قسمت 6 رو تکمیل کردم . نمی دونم در بارش چی بگم اما واقعا برام خیلی ارزشمنده . منتظر نظرات هستم

DARK ROAD

پاشو محکم گذاشته بود رو گاز و فشار می داد . توجهی به جاده نداشت ، فقط گاز می داد و جلو می رفت . سرعت بالاتر می رفت ، 150 ، 160

وای زود باش نمی تونم تحمل کنم . زود تر ، خواهش می کنم

زنش داد و ناله می کرد . صدا چیزی بود که آزارش می داد ، عصبی بود . صورتش خیس عرق بود و دندون هاشو روی هم فشار می داد

وای ... وای ... دارم می میرم

خفه شو ... چیزی نمونده

جاده تاریک میان جنگل وحشتناک تر از همیشه به نظر می رسید . باد شدیدی می وزید ، انگار از رفتن اتومبیل به قعر جنگل جلوگیری می کرد . با تمام قدرت گاز می داد . امشب ، تاریک تر از هر شب بود . جاده خلوت و بی انتها . هرچه جلوتر می رفت قلبش تندتر می زد . جنگل وحشی ، سروصدای درختان و داد فریاد زنش آزارش می داد

- وای سرم ، سرم رفت خفه شو ، هم تو هم من هر دو خلاص می شیم

داره میاد ، خدا ، کمکم کن خدا ، تحملشو ندارم

دهنتو ببند

نور مهتاب بود که از میان درختان جاده رو روشن می کرد . قلبش داشت از سینه بیرون میزد . سرعت رو کم کرد . باد ملایمتر شده بود . پاشو ررو ترمز گذاشت و ایستاد

- وای نه ... اینجا کجاست ؟ چرا ایستادیم ؟ چرا اینقدر تاریکه ؟

زیر لبش تکرار کلمه های کتابی بود که اخیرا خوانده بود

" انسان در دنیا دریای خون راه خواهد انداخت ، انسان بهشت را به جهنم تبدیل کرد . ادامه ؟ تا کجا ؟ تا کی ؟ آیا زمان پایان فرا نرسیده است ؟ ‌"

- حرکت کن ، برو ، خواهش می کنم ... خدا ... خدا

آرام در ماشینو باز کرد و پیاده شد . درخشش چاقویی که در دست داشت زیر نور لطیف مهتاب انکار ناپذیر بود . در پشتی ماشین رو باز کرد . زن با چشمانی وحشت زده و صورتی خیس به او خیره شده بود . چاقو در دستانش می لرزید

ما خلاص میشم . زمین نجات پیدا می کنه . بهشت رو پس می گریم

- در مورد چی حرف می زنی ؟ بهت التماس می کنم راه بیافت

بچه ! بچه ای نباید به دنیا بیاد . پایان ما فرا رسیده

چاقو رو بلند کرده بود ... فریاد زن و صدای باد وحشتناک آخرین صداها قبل از سکوت مرموز جنگل بود

جاده تاریک ، جاده آغشته به خون مرد و زنی . و بچه ای که هیچ وقت این تاریکی را نخواهد دید

1 comments:

FARSHAD said...

greaaat
manam up am :D

Copyright 2009 A Student's Notes. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy