RSS

Happy New Year



خوب ... یه لحظه به من اجازه بدین ، نفس عمیق ... اوه ...


89 ... واو چه سالی بود امسال . بیام از لحاظ مهندسی ببینمش باید یه نمودار بکشم که ماکسیم هاش واقعا ماکسیمم اند و مینیم هاش واقعا منیمم ، از دید ادبی ام بخوام ببینمش میگم فراز و نشیب ... اما از دید خودم یه سال عجیب و پرخاطره ای بود . خوب من یه اعتقادی دارم می گم هیچ چیزی بدی وجود نداره . واسه همین امسال هم خوب بود . خیلی چیزا ناراحتم کرد . اشکمو در آورد . خیلی چیزا باعث شدند از ته دل بخندم . هرچی بود گذشت و من فقط می گم خدایا شکرت ...


90 ... می گن واسه اونایی که سال مار به دنیا اومدن امسال سال خیلی خوبی میشه ... امیدوارم ... یعنی امیدوارم واسه همه سالی خوبی باشه ، واسه همه کسایی که دلشون پاکه . همه اونایی که می خوان واقعا سال خوبی داشته باشن ...


دارم می بینم که هوا یه خورده به خودش اومده . درخت هام دارن بیدار میشن ، اونقدر اینا قشنگن که دوست دارم منم جشن بگیرم . خوب نه تنهایی ، دور هم . اسمشو میازاریم نوروز یا همون عید ... می گیم می خندیم شادیم و خوشحال . وقتی سال عوض میشه به نظر من خیلی شگفت انگیزه . داره یه معجزه اتفاق می افته ، مسیحی ها و انور آبیها به سانتا یا همون بابا نوئل وقت کریسمس آرزوشونو میگن و مطمئن اند که معجزه اتفاق می افته ... منم آرزو هامو تو دلم می گم ... خدایا من به معجزه اعتقاد دارم ها ...

بچه ها ، دوستای من ، با ارزش ترین هام ...

عیدتون مبارک


پ.ن : روزای عید تا حدی برای من توکان هم هست چرا ؟‌ کلیک کنید

1 comments:

saba kargar said...

salam dadashe golam....dashtam postato mikhondam ke ye dafe in soal be zehnam resid....chera filter shodi????
sale no mobarak...

Copyright 2009 A Student's Notes. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy