RSS

Talk To God


به قول قدیمی های خودمون عجب زمونه ای شده . چقدر ما ها راحت عوض می شیم
چقدر راحت زیر قولمون می زنیم و خیلی راحت زیر حرفامون ...
چقدر راحت می گیم دوستت دارم و خیلی راحت تر می گیم ازت متنفرم

چقدر راحت دل می شکنیم

داره سخت میشه نوشتن این کلمه ها ...
خدا ، ساده بودم ، احمق بودم ، دیگه نیستم ، اضافی محبت کردم ، دیگه نمی کنم . گفتم ... گفتم دوستت دارم . دیگه نمی گم . اشتباه کردم . تکرار نمی کنم. دیگه هم به کسی بدهکار نیستم . کینه و اغده ام ندارم

که فقط یکم پشیمونم از همه اتفاقاتی که خودم به سر خودم آوردم
که چقدر دلم می خواد خدا .. دلم می خواد از ته دل نفس بکشم و وقتی نفسم بالا میاد به هق هق نیوفتم
که دلم می خواد مثل یه بچه بی بهونه اشک بریزم و زار زار گریه کنم

خدایا ترجیح می دم تنها ترین باشم اما دیگه خار و کوچیک نشم

خدا ... کمکم کن اشتباه مو جبران کنم . خدا کمکم کن آدم هارو بهتر بشناسم . کمکم کن بتونم راحت نه بگم و محبت کنم . دلی نشکنم و هیچوقت هیچ کینه ای تو دلم نباشه

آمین

2 comments:

turkuAz said...

مرا فریاد بزن ، درد مشترک دارم

kocum benim senin kalbini kiranin kalbi bok dan da BOK:| {DERT ETME!}

Farshad said...

adama vaghan kasif shodan
dur az junet
vaghan :(
UP am !

Copyright 2009 A Student's Notes. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy