RSS

Lets begin


به نام آفرینده ی هستی
سلام . سلام دوباره . نه نه بلاگ رو اشتباه نیومدید . خودمم اما با یه بلاگ جدید و سرور جدید . آره از بلاگفا خداحافظی کردم . اومدم تا ببینم اینجا چه طمعی داره . اومدم تا یکم محتوای وبلاگم رو هم تغییر بدم . نه نه زیاد یکم می خوام گسترده ترش کنم . می خوام هرچی دلم می خواد بنویسم . مربوط به هر چیزی که تو این دنیا خوشم میاد یا حتی بدم میاد . اما چرا بلاگر ؟ چرا تو بلاگفا نموندم . شاید بزرگترین علتش سادگی بود . من نمی تونستم اونی که می خوام تو بلاگفا داشته باشم و این علتی بود که از بلاگفا جدا شدم . و الا همون فرهاد م با همون فکرها و نوشته ها . دوستای گلم ... امیدوارم اینجا هم با هم روزای خوبی داشته باشیم . البته هنوز یکم وبلاگ در هم ورهمه. منو تنهام نذارین . دوستون دارم

8 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

دوستای گلم برای اینکه کامنت بذارین می تونید تو پایین فرم

Name/URL

رو انتخاب کنید وبلاگ و اسمتون رو بزنید . خیلی ساده . ممنون

Anonymous said...

برای ما که توفیری نداره چندان
مهم جاییست برای نوشتن و فریاد کشیدن حرف ها
...
با این وجود خونه ی جدید مبارک
میخوندمت بازم به شرطی که بیشتر بنویسی و باز هم میگم عجب چیزیست این اهنگ .. نمیتونم تشخیص بدم صدای کیه
...
راستی یادت باشه که اولین کامنت این وبلاگت رو من گذاشتم
!

Anonymous said...

سلام استاد
تعویض وبلاگ و تولد وب جدیدتونو تبریک میگم خیلی خوب شده
دوست دارم شما هم منو تنها نزارین
راستی من هم دوم شدم

Anonymous said...

اول سلاااااااااااام هم به شما استاد هم به كلبه حرف دل تازتون

دوم اينكه فرشته تو خجالت نميكشي قبل از من نظر ميذاري؟خب اول كه نتونستم بشم استاد ولي خيي قشنگه اينجا شما نوشته ها تون زيباست براي من مهم نيست كه تو جه نوع كاغذي باشه!

Anonymous said...

شمارو اينجا هم تنها نميذارم ولي تا 28 دي نت نميام به خاطر امتحانات ترم ولي قول ميدم وقتي برگشتم يه عالمه نظر بذارم

Anonymous said...

وقتي برگشتم مي خام اينجارو پر از

مطلب ببينم استااااااااااد
در ضمن منم اپم منتظرم هاااا

فعلا باي.......

Anonymous said...

salam farhad jan,khoobi?webloge jadid mobarak.

Copyright 2009 A Student's Notes. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy