RSS

Difficult days


اینکه الان جلوی رویمه صفحه ی خالی . خالی خالی و سفید برای نوشتن . می خوام بنویسم و بگم هفته ی پیش چقدر عذاب کشیدم . اما نمی خوام به یاد بیارم . هرچی باشه سختی هم قسمتی از زندگیه . وقت کمه . خیلی کم برای بشه همه اشتباهاتو جبران کرد برای اینکه یه زندگی مثل چند روز پیش درست کرد . اما میشه جبرانش کرد هرچند زمان بره و وقت ما هم کم .


این روزای آخر از دفتر زندگی خیلی سریع ورق خورد اما درس های زیادی رو به ما یاد داد. همینی که نخواستیم دوستامونو تو روزای سختشون فراموش کنیم و همین که یادمون باشه اگه یکی رو از دست دادیم هنوز هم چند نفر هستند که دستونم دارند به خودی خودش خیلی ارزش منده


ما یاد گرفتیم امیدوار باشیم یاد گرفتیم که سختی ها جزو زندگین . نباید زود تسلیم شد . و اینکه دوستی ارزش خیلی بالایی داره .و یاد گرفتیم که به هر کسی که محبت ظاهری داره نباید اعتماد کرد .

تو این درسای زیبا سوالاتی هم بود . اخه چطور می شه آدمارو شناخت ؟ چطور می شه یه نفر رو دوست داشت ؟ یا چطور می شه به دوست داشت یه نفر اعتماد کرد ... شاید زمان فکر کردن رسیده به اینکه طرفتو رو بشناسی دوستی هاتو امتحان کنی . ببینی وقتی تو دردسر افتدی کیه که دست تو رو می گیره

4 comments:

Anonymous said...

سلام دوباره به دوستان . شرمنده به خدا واسه اینکه مجبور شدم نحوه ی کامنت گذاری رو عوض کنم . راستشو بخواین اینترنت و آی ÷ی ایرانی کلا با پاپ آپ مشکل داره !!! برای همین عوض کردم
.
اما برای کامنت گذاری بعد از نوشتن کامنتتون تو کادر
Comment as
گزینه ی
NAME/URL
رو انتخاب کنید اسم و آدرس وبلاگتون رو بنویسید
من واقعا شرمنده شما شدم

Anonymous said...

salam dadasham
manam kheili delam mikhad mese to benevisam vali aslan nemitunam vali in bar name ro ke baram neveshte budi neveshtam bia hatman bekhun shayad yadet biad:D

Anonymous said...

سلام عزیز دوست من ده سیزین گوزل وئبلاقینیزی اوخویوب و لذت آپادریم
اللرینیز و قوللارینزی ساغ اولسون
هر واختینیز خئیر اولسون.
اسن قالین
سیزی سئون دوزسوز ایبراهیم

ay san said...

afarin,khub bud

Copyright 2009 A Student's Notes. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy